فرایند خرید


روش ثبت سفارش و خرید خدمات در سامانه پیام کوتاه تایاپیامک به شرح زیر می باشد. خواهشمند است پیش از تکمیل فرم سفارش موارد زیر را با دقت مطالعه نمایید:
  • انتخاب سرویس :

    در این مرحله لازم است متقاضی ضمن مطالعه بروشور سرویس های تایاپیامک و بررسی امکانات و ویژگی ها پنل ها بهترین گزینه از جهت امکانات و بودجه را انتخاب نماید.

  • هزینه هایی که در سامانه پیام کوتاه تایاپیامک وجود دارد به سه دسته کلی تقسیم می شوند:
    • هزینه اولیه:

      هزینه واگذاری خدمات برای سال اول شامل هزینه اشتراک سالیانه سرویس انتخاب شده از سوی متقاضی به علاوه هزینه شماره اختصاصی درخواست شده می باشد. به عنوان مثال چنانچه متقاضی پنل پایه با هزینه 250.000 ریال را انتخاب نماید و یک خط 12 رقمی با پیش شماره ی 1000 را با قیمت 470.000 ریال درخواست نماید هزینه کل این خرید 720.000 ریال خواهد بود.

      نکته: همراه تمامی سرویس های تایاپیامک، یک شماره اختصاصی به صورت هدیه تقدیم متقاضیان می شود و هزینه شماره های اضافی یا شماره های با ارقام کمتر نظیر 12 رقمی، 10رقمی و ... به صورت جداگانه محاسبه و اخذ می گردد.

    • هزینه تمدید:

      سرویس های تایاپیامک به صورت سالیانه واگذار می شوند و هزینه تمدید معادل 100% قیمت روز سرویس مشترک می باشد. شماره های مجازی مادامی که مشترک از خدمات تایاپیامک استفاده می کند مشمول هزینه تمدید نمی شود و در زمان تمدید سرویس هیچ هزینه ای بابت آبونمان، نگهداری یا اجاره اخذ نخواهد شد. به عنوان مثال مشترکی که در سال اول پنل پایه به همراه یک شماره 12رقمی را با هزینه 720.000 ریال تهیه کرده است هنگام تمدید فقط هزینه اشتراک یک ساله پنل پایه معادل 250.000 ریال را پرداخت خواهد کرد.

      • لازم به ذکر است با شرکت در طرح ها و جشنواره ها، هزینه ی تمدید برای کاربران رایگان خواهد شد و حتی امکان دریافت بسته های رایگان نیز وجود خواهد داشت.
    • هزینه جاری:

      هزینه ارسال پیامک بر اساس تعرفه ها محاسبه می شود و مشترکین در هر زمان می توانند به مقدار دلخواه اعتبار ارسال پیامک خریداری نمایند.

  • تکمیل فرم سفارش :

    متقاضی پس از بررسی پنل ها و هزینه ها سرویس دلخواه خود را انتخاب کرده و فرم سفارش آن را تکمیل می نماید.

  • اعلام مجدد هزینه و تثبیت شماره:

    یکی از کارشناسان فروش تایاپیامک پس از بررسی فرم سفارش متقاضی با وی تماس گرفته و ضمن کنترل اطلاعات فرم درخواست، هزینه کل قرارداد را به متقاضی اعلام کرده و شماره مجازی درخواستی را برای متقاضی رزرو می نمایند. همچنین کد رهگیری سفارش ثبت شده که همان شماره تلفن همراه متقاضی است به وی اعلام می نماید.

    نکته: کارشناسی که با متقاضی تماس می گیرد مسئول پیگیری تمام امور متقاضی در طول مدتی استفاده او از سرویس ها و خدمات تایاپیامک است و در ارتباط های بعدی نیز پاسخگوی متقاضی خواهد بود بنابراین مشترک در هر زمان با ارسال ایمیل به نشانی پست الکترونیک واحد فروش یا از طریق تماس تلفنی و اعلام شماره تلفن همراه خود می تواند از وضعیت سفارشی که ثبت نموده مطلع شود.

  • تنظیم و ارسال قرارداد:

    قرارداد مقاضی مطابق موارد مندرج در فرم سفارش و خواسته هایی که طی تماس با کارشناسان فروش تایاپیامک مطرح نموده است تنظیم می گردد و کلیه موارد توافق شده اعم از نوع سرویس درخواستی متقاضی، جزئیات پنل درخواستی، شماره مجازی، هزینه کل، نحوه محاسبه هزینه تمدید و گارانتی رضایت در متن قرارداد قید می گردد سپس فایل قرارداد به همراه پیش فاکتور به نشانی پست الکترونیک متقاضی ارسال می گردد.

  • امضای قرارداد توسط متقاضی:

    متقاضی پس از مطالعه قرارداد دو نسخه از آن را چاپ کرده و تمامی صفحات را ممهور و امضا می نماید.

  • پرداخت هزینه کل قرارداد:

    متقاضی هزینه کل مندرج در قرارداد یا پیش فاکتور را از روش های غیرآنلاین نظیر واریز به حساب، حواله الکترونیکی یا انتقال به کارت به یکی از حساب های تایاپیامک که در پیش فاکتور قید شده پرداخت نموده و رسید آن را نزد خود نگه می دارد.

  • ارسال مدارک به تایاپیامک:

    متقاضی هر دو نسخه قرارداد ممهور و امضا شده را به همراه مدارک احراز هویت اعم از معرفی نامه سازمان متبوع، درخواست رسمی سرویس با قید پنل درخواستی و شماره مجازی به همراه تصویر رسید پرداخت هزینه را از طریق پست پیشتاز به نشانی صندوق پستی تایاپیامک ارسال نموده و رسید پست را برای پیگیری وضعیت بسته ارسالی نزد خود نگه می دارد.

  • بررسی مدارک و ایجاد سرویس:

    کارشناسان تایاپیامک پس از وصول مدارک و قرارداد متقاضی، سرویس درخواستی وی را ایجاد کرده و اطلاعات کاربری سامانه را از طریق پست الکترونیک و پیامک به متقاضی اعلام می نمایند.

  • ارسال نسخه دوم قرارداد برای متقاضی:

    نسخه دوم قرارداد متقاضی مهر و امضا شده و به همراه فاکتور نسخه مشتری از طریق پست پیشتاز به نشانی وی ارسال می گردد.

  • گارانتی رضایت و نحوه انصراف یا فسخ قرارداد:

    تا 7 روز پس از برقرار شدن سرویس چنانچه مشترکی از خدمات تایاپیامک ناراضی باشد با اعلامیه رسمی عدم رضایت و درخواست ( از طریق فکس یا پست) می تواند کل هزینه پرداختی خود را دریافت نماید. حداکثر زمان بازپرداخت وجه به مشترک 7 روز کاری می باشد.

    نکته: در پایان ششمین روز برقراری سرویس مشترک، کارشناس فروش تایاپیامک با وی تماس گرفته و موضوع گارانتی رضایت و امکان برگشت وجه را به مشترک یادآوری می نماید.

    در صورتی که مشترک پس از پایان دوره گارانتی رضایت اقدام به فسخ قرارداد نماید هزینه سرویس مشترک معادل زمانی که در اختیار او بوده و به صورت روزشماره محاسبه می گردد و همراه مانده اعتبار موجود در پنل کاربری حداکثر ظرف 7 روز کاری به حساب اعلام شده از سوی مشترک واریز خواهد شد.

Powered by TayaShop